Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Internet » Pozycjonowanie-stron » Pozycjonowanie stron - moc i siła

Pozycjonowanie stron - moc i siła

autor: zniklpl | artykuł do pobrania

zamieszczono: 05.02.2014 11:12, przeczytano razy: 499, słów: 425


Wytłumaczenie tego, czym jest profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych i jakie płyną z tego korzyści, będzie najłatwiejsze na przykładzie statystycznego internauty.


Jeśli poszukuje on w sieci informacji na temat jakichś produktów lub usług to zwykle  wpisuje on odpowiednie frazy w okienku wyszukiwarki. Tyle, że zdecydowana większość z nich ogranicza się do spojrzenia na dwie pierwsze strony, a aż siedmiu z dziesięciu jedynie do tej pierwszej. W popularnym powiedzeniu, głoszącym, że jeśli nie ma Cię w Google to nie ma Cię w ogóle jest więc sporo prawdy.

Dlatego też coraz więcej firm obecnie dokłada starań, aby znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania, korzystając właśnie z profesjonalnego pozycjonowania stron. W zasadzie właściciel danej witryny, chcąc zwiększyć jej widoczność ma do dyspozycji kilka możliwości. Należą do nich płatna reklama Google Adwords (tak zwane linki sponsorowane, PPC - Pay Per Click) oraz długofalowe pozycjonowanie organiczne (SEO - Search Engine Optimization), którego efekty widać często po kilku miesiącach. Jego nieodłącznym elementem jest copywriting, polegający na zamieszczaniu na stronach odpowiednich tekstów, mających wartość zarówno dla odwiedzającego, jak i robotów przeszukujących sieć.

Niemal nieodzowne jest dziś również założenie i prowadzenie odpowiedniego profilu w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Nie można również zapominać o umieszczeniu strony w mapach Google, zwłaszcza jeśli potencjalny klient danej firmy będzie szukał konkretnych towarów bądź usług na rynku lokalnym.

Niezależnie od tego, na jaką formę profesjonalnego pozycjonowania zdecyduje się właściciel strony, korzyści okazują się być nie do przeliczenia. Licznik odwiedzin zaczyna kręcić się zdecydowanie szybciej, a wzrost liczby odwiedzin na wypozycjonowanej stronie firmy, to większa szansa na pozyskanie potencjanego klienta. Droga do zwiększenia obrotów, a tym samym i zysków z prowadzonej działalności staje się więc prostsza i szybsza.

Pozostaje jeszcze kwestia kosztów. I tu skorzystanie z profesjonalnego pozycjonowania stron, niezależnie czy w postaci płatnych linków czy choćby organicznego SEO, wydaje się na dzień dzisiejszy być bezkonkurencyjne w porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy w mediach. Najtańsza reklama w prasie lokalnej to dziś koszt rzędu kilkuset złotych, z kolei ta radiowa czy telewizyjna jest już nieporównywalnie droższa, bo dochodzi nawet do wielu tysięcy złotych na sekundę emisji. A dla coraz większej ilości polaków to właśnie wyszukiwarka Google staje się głównym dostawcą informacji, systematycznie przejmując rynek tradycyjnych mediów.

o Autorze

Zenon Nicewicz



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader