Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Blogi a copywriting

autor: escreo | artykuł do pobrania

zamieszczono: 28.12.2013 17:54, przeczytano razy: 589, słów: 396


Blogi są niewiele młodsze od samego Internetu, wiele z nich wydano nawet w formie papierowej, a jeszcze więcej przyniosło ogromną popularność ich właścicieli.


Blogi mają celebryci, politycy, naukowcy. Nic więc dziwnego, że wykorzystuje się je także jako doskonałą reklamę. Jedną z grup blogów dostępnych w Internecie są blogi copywriterskie. Trzeba jednak wspomnieć, że można tę nazwę rozumieć na dwa sposoby.          
           

Blogi copywriterów o copywritingu 

            W pierwszym rozumieniu blogiem copywriterskim będzie blog prowadzony przez przedstawiciela tej profesji, którego tematyką jest copywriting. Na blogach takich można znaleźć wiele artykułów dotyczących działalności marketingowej, promocji internetowej, a także wiele postów czy artykułów na tematy stricte copywriterskie. Blogi takie są doskonałą lekturą dla początkujących autorów tekstów, którzy chętnie odwiedzają je, by zasięgnąć praktycznych porad. Na blogach takich można bowiem znaleźć mnóstwo wskazówek dotyczących pracy copywritera – zarówno takich dotyczących samego tworzenia tekstów jak zagadnień nieco innych. Przykładowo Na blogach takich można znaleźć informacje na temat tego ile zarabia copywriter,  jak i gdzie można znaleźć zlecenia, jak sprawdzić unikalność swojego tekstu.    
            Nie oszukujmy się jednak, że blogi te są prowadzone z myślą o początkujących bohaterach. A już z pewnością nie tylko o nich. Mają one spełniać swoje funkcje czyli reklamować danego autora tekstów w sieci – blog, to forma promocji, pokazuje bowiem ewentualnemu klientowi, że dany copywriter czy seo copywriter potrafi tworzyć wysokiej jakości, a na dodatek je wypromować. Nie ma bardziej dobitnego dowodu na prawdziwość słów, niż dobrze prosperujący blog, prawda?        

Blogi copywriterów.... o czymś innym         

            Drugą kategorią blogów prowadzonych przez copywriterów są blogi prowadzone dla klientów. Jest to coś w rodzaju stałego zlecenia. Wtedy najczęściej nie mamy pojęcia, że dany blog jest prowadzony przez specjalistę od copywritingu. A właściwie możemy to tylko podejrzewać, np. wtedy kiedy widzimy, że blogi są zaopatrywane w odpowiednio rozmieszczone słowa kluczowe, posiadają odpowiednie nagłówki itd. - wszystko to co optymalizuje stronę pod kątek wyszukiwarek. Jednak to, że teksty na stronę www są pisane przez copywritera najpewniej zauważy tylko inny copywriter, mogą mieć one bowiem najróżniejszą tematykę. W praktyce wygląda to tak, że copywriter zakłada bądź przejmuje już istniejącego bloga, a następnie regularnie umieszcza na nim wpisy, redagując je tak, by stopniowo polepszać pozycję danego bloga w Internecie.            
           

o Autorze

Laura Chmura Pisanie to moja pasja. Jestem pracownikiem firmy Escreo, w której mogę realizować swoje hobby. www.escreo.pl



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

5.0/5(1 votes)



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader