Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Reklama » Twoje stoisko na targi - to prostsze niż myślisz!

Twoje stoisko na targi - to prostsze niż myślisz!

autor: nesti_afficher | artykuł do pobrania

zamieszczono: 25.02.2014 21:07, przeczytano razy: 472, słów: 438


Przygotowując się do wystawienia na targach zdarza się zapomnieć o kilku ważnych elementach tworzących całość ekspozycji, która przecież w istotny sposób determinować będzie nasz sukces. Warto podsumować najważniejsze przedmioty, których nie powinno zabraknąć na stoisku targowym.


Przygotowania do wystawienia swojego biznesu na targach branżowych należy rozpocząć z odpowiednim wyprzedzeniem aby dobrze zaprojektować nie tylko swoje stanowisko ale i strategię przyciągnięcia potencjalnego klienta. Na szczęście możesz zlecić to specjalistom, a dzięki Internetowi możemy zrobić to nie ruszając się zza biurka. Wiele sklepów online posiada w swojej ofercie różnorodne systemy reklamowe niezbędne dla każdego, kto chce wystawiać się na targach. Warto zapoznać się z ich ofertą, ponieważ wiele proponowanych przez nie rozwiązań jest prosta w montażu i demontażu, a także nadaje się do wielokrotnego zastosowania. O czym jednak na pewno musimy pamiętać planując wyposażenie swojej ekspozycji targowej?

Podczas targów, niezależnie od branży jaką reprezentujemy, każde stanowisko powinno posiadać stojak na ulotki, w którym prezentowane będą nie tylko materiały reklamowe ale również czasopisma branżowe, katalogi i cenniki. Dobrze jest się zaopatrzyć w stojaki składane, co ułatwia rozkładanie i składanie stanowiska na targach. Stojaki na ulotki dostępne są w różnych wariantach wykonania pod względem ilości i rozmiaru kieszeni, a także materiału, z którego zostały wykonane, dzięki temu możemy dobrać odpowiedni stojak do ilości materiałów reklamowych, które chcemy zaprezentować na targach. Dobrym rozwiązaniem jest stolik z kieszeniami na ulotki, pełniący funkcję dwa w jednym. Dzięki takiemu stolikowi nie tylko stworzymy miejsce, w którym będziemy mogli spokojnie porozmawiać z osobami zainteresowanymi, ale również będziemy mieć pod ręką wszelkie potrzebne podczas takiej rozmowy materiały informacyjne.

Kolejnym ważnym elementem przy projektowaniu stanowiska targowego jest dobranie odpowiedniej lady wystawienniczej. Tutaj wszystko zależy od tego, jak dużo powierzchni mamy do dyspozycji. W małych przestrzeniach często wystarczy mały stolik, alternatywnie możemy zdecydować się na wybór kompaktowego stoiska promocyjnego, spotykanego także często podczas akcji marketingowych w marketach. W przypadku większego metrażu można wybrać tzw. stolik POP-UP, który prezentuje się bardziej elegancko. Zarówno stoiska promocyjne jak i stoliki można zadrukować własną grafiką. Dzięki takiej grafice klienci szybko dostrzegą, gdzie zlokalizowane jest nasze stoisko.  

Nie możemy zapomnieć również o tle, które dopełni wyglądu naszego stoiska i sprawi, że będzie ono bardziej estetyczne i wyróżniające się. Warto pomyśleć również o atrakcyjnych gadżetach reklamowych oraz uśmiechu na twarzy, który może zdziałać więcej niż niejeden długopis z logiem naszej firmy. 

o Autorze

Natalia Krupińska, germanistka i pasjonatka reklamy



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader