Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Reklama » Strona internetowa jako medium komunikacji z potencjalnymi klientami.

Strona internetowa jako medium komunikacji z potencjalnymi klientami.

autor: DaydreamART | artykuł do pobrania

zamieszczono: 27.05.2014 11:00, przeczytano razy: 9929, słów: 374


W czasach dzisiejszej informatyzacji coraz bardziej istotnym elementem działań marketingowych staje się posiadanie strony internetowej danego przedsiębiorstwa. To prosty i jednocześnie dość ekonomiczny sposób dotarcia do potencjalnego klienta.


Fundamentalnym celem dla którego tworzy się strony www, jest chęć przekazania informacji potencjalnemu klientowi na temat wybranej usługi czy produktu. To właśnie w ten sposób klient niejako poznaje produkt. Jeśli dany produkt czy usługa zyska jego przychylność rodzi się w nim chęć nabycia danego przedmiotu lub skorzystanie z jakiejś usługi.

Strony internetowe dają duże pole do popisu. Charakter strony, jej wygląd i funkcjonalność, zależy od tego jaką gałąź przemysłu czy też branżę reprezentujemy. Podążając za rozwojem języków i technologii programowania stron www stajemy przed zadaniem wyboru odpowiedniego wariantu dla naszej firmy. Na rynku firmy projektujące strony internetowe, dają swoim klientom szeroki wachlarz możliwości.

Strony www to już nie tylko internetowe wizytówki. Obecnie możemy nawiązać kontakt ze sprzedawcą wykorzystując czat internetowy który zintegrowany jest ze stroną. Formularze kontaktowe, linki do komunikatorów do doskonałe medium przez które firmy mogą kontaktować się na bieżąco z klientem. Uzyskują odpowiedzi na swoje pytania zanim dotrą do stacjonarnego biura.

 

Firmy zajmujące się sprzedażą poszły o krok dalej. Jak grzyby po deszczu powstają sklepy internetowe, które dają potencjalnym klientom wielkie możliwość. Użytkownik o dowolnej porze może sprawdzić czy dany artykuł jest dostępny, sprawdzić kolor czy inne właściwości interesującego nas przedmiotu. Kolejną korzyścią korzystania z tego typu sklepu są coraz częściej umieszczane porównywarki towarów. Dzięki temu dokładnie wiemy czym różni się jedne artykuł od drugiego co ułatwia podjęcie ostatecznej decyzji.

Kolejną funkcją jaką pełnią serwisy internetowe to globalne wyszukiwarki. Nie ma nic prostszego w tym aby wpisać szukane przez nas hasło w wyszukiwarkę. Dzięki temu system przeszukuje zasoby Internetu wyświetlając nam interesujące nas informacje.

Jak widać strony internetowe wraz z rozwojem technologii programistycznych dają nam coraz to więcej możliwości. Za ich pośrednictwem oprócz informacji możemy także porozmawiać z naszym klientem lub przeprowadzić wideokonferencje. To oczywiście nie wszystkie możliwość, prezentacja produktu 3d lub zdobywanie wiedzy w formie e-learningu dając dodatkowe możliwości zbliżenia klienta do swojej marki.

o Autorze

Piotr Solarek www.daydreamart.pl



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader