Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Reklama » Wirtualny spacer, jako reklama dla hotelu

Wirtualny spacer, jako reklama dla hotelu

autor: grupamsf | artykuł do pobrania

zamieszczono: 25.02.2014 10:23, przeczytano razy: 496, słów: 355


Właściciele dużych hoteli mogą przeznaczyć na reklamę duży budżet. Niewielu z nich decyduje się jednak na zastosowanie skutecznego narzędzia reklamowego jakim jest wirtualny spacer. Z artykułu dowiesz się, jak wirtualne spacery przyczyniają się do skutecznej promocji hotelu.


Jak działa wirtualny spacer?
Wirtualny spacer umieszcza się na stronie internetowej hotelu lub dowolnego innego luksusowego obiektu. Pozwala on na obejrzenie całego budynku na ekranie komputera lub tabletu w taki sposób jakby już się w tym budynku było. Można m.in. za pomocą myszy rozglądać się we wszystkich kierunków patrząc z perspektywy osoby stojącej w danym punkcie. Dosyć skomplikowane jest wyjaśnienie tego jaka działa wirtualny spacer za pomocą samych słów. Dużo łatwiej samemu go wypróbować, przykład tutaj.

Promocja hotelu za pomocą wirtualnego spaceru
Każdy hotel, nieważne o jakim standardzie, posiada galerię zdjęć pokazującą wnętrza i atrakcje oferowane przez dany obiekt. I bardzo dobrze, bo to jedna z najlepszych metod zaprezentowania klientowi oferty hotelowych usług. Wirtualny spacer posiada jednak jedną zaletą, której nie posiadają żadne zdjęcia reklamowe, nawet najlepsze, wykonane przez profesjonalnego fotografa. Otóż wirtualne spacery mają możliwość pokazania potencjalnemu klientowi całego hotelu jako trójwymiarowego obiektu, dzięki czemu klient może zorientować się w wygodnym rozkładzie przestrzeni, jakie obiekt posiada. Dzięki temu łatwiej zachęcić klienta do zdecydowania się na skorzystanie usług hotelu, ponieważ klient posiada pełniejszy i bardziej wiarygodny obraz hotelu. A skoro mowa o wiarygodności, to warto wspomnieć o jeszcze jednej ciekawej kwestii. Zastosowanie wirtualnego spaceru na stronie internetowej pozwala na zwiększenie zaufania klienta od oferty hotelu. Dzieje się tak ponieważ klient można praktycznie na własne oczy zobaczyć, że wszystkie oferowane atrakcje i usługi rzeczywiście istnieją – zostały osadzone w przestrzeni i widać, że ich standard odpowiada opisowi zawarte w ofercie. Za przykład może tu posłużyć np. wygląd póki hotelowych czy wielkość basenu.

Podsumowanie
Z perspektywy właściciela hotelu lub osoby odpowiedzialny za reklamę i marketing w danym obiekcie, warto zastosować na stronie internetowej zarówno galerię zdjęć, jak i profesjonalny wirtualny spacer. Dzięki temu można uzyskać pełny i wiarygodny obraz hotelowych usług. Dodatkowy rzetelny opis usług na stronie pozwoli dodatkowo na skuteczne zapoznanie klienta z ofertą hotelu.

o Autorze

Autorem artykułu jest Marcin Syska.



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader