Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Kasetony na ulicy!

autor: witoo | artykuł do pobrania

zamieszczono: 18.09.2014 15:10, przeczytano razy: 403, słów: 347


Reklama zewnętrzna jest obecnie jednym z najpopularniejszych typów reklamy. To zasługa kilku niepodważalnych zalet. Przede wszystkim wielkość, dzięki czemu jest ona zauważalna i trafia do nieograniczonej grupy odbiorców, lecz nie jest nachalna.


Na życzenie klienta

Żadna firma nie istniałaby, gdyby nie działała dla klientów i nie spełniała ich oczekiwań. Klientem może być firma lub osoba prywatna. I w obu przypadkach bardzo ważne jest indywidualne podejście do zlecenia. Przedsiębiorstwa nawet z tej samej branży mogą mieć zupełnie inne oczekiwania, przede wszystkim ze względu na docelowych odbiorców i politykę prowadzenia działalności. Dlatego zleceniobiorca powinien się liczyć z tym, że każdy projekt będzie dla niego nowym wyzwaniem i możliwością do rozwijania swoich umiejętności. Wielu zleceniodawców stawia na oryginalność i świeże pomysły. Utarte schematy choć są sprawdzone i bezpieczne, nie przyciągną uwagi zabieganych klientów tak jak nowość, której jeszcze nigdzie nie widzieli. Dlatego tak ważna jest znajomość nowych trendów reklamowych oraz targetu przedsiębiorstwa, dla którego wykonujemy zlecenie.

Cena adekwatna do jakości

Z telewizji, prasy i radia reklama wychodzi na ulicę. Dzięki temu jej odbiorcami stają się wszyscy użytkownicy przestrzeni miejskiej. Jednak w gąszczu innych billboardów, plakatów trzeba się czymś wyróżniać. Nowym sposobem na przyciągnięcie uwagi jest reklama świetlna, którą zauważą nawet mało spostrzegawczy przechodnie. Niskim kosztem można osiągnąć spektakularny efekt. Realizacją zleceń na kasetony reklamowe zajmują się drukarnie wielkoformatowe. Jedną z nich jest agencja reklamowa i drukarnia Trzy Słowa - połączenie działalności pozwala wykonać projekt od początku do końca, od pomysłu do jego materializacji. Wysoka jakość zastosowanych surowców gwarantuje trwałość i estetyczny wygląd, a średni czas wykonania zlecenia to zaledwie dwa dni. Klienci mają do wyboru kilka opcji oświetlenia i materiałów, co daje ogromne możliwości.

Ulice miast tętnią życiem 24 godziny na dobę. Trudno nie wykorzystać tego, co oferują one firmom poszukującym nowych odbiorców oraz tym, którzy chcą zatrzymać przy sobie stałych klientów. Nowoczesna reklama nie zna ograniczeń, dociera do wszystkich i nie pozwala przejść obok niej obojętnie.  

o Autorze

Marek Baranowski, student 2 roku magisterskich studiów z Łodzi



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader