Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Marketing » Roll up – dobry, a nawet lepszy

Roll up – dobry, a nawet lepszy

autor: sbart | artykuł do pobrania

zamieszczono: 10.07.2012 9:35, przeczytano razy: 1218, słów: 549


Jaki powinien być dobry roll up? Przed podjęciem decyzji dobrze jest poznać odpowiedź. Dobry roll up nie jest zły. A lepszy, jest nawet lepszy. Co z tego wynika? Wbrew pozorom, całkiem sporo. Trzeba tylko wiedzieć, na co zwrócić uwagę przy wyborze tej formy reklamy.


Liczy się kreacja

Jedną z podstawowych kwestii, jakie należy wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji o zleceniu produkcji roll upów jest to, co ma się na nich znaleźć. Chodzi o prozaiczny problem, który nie zawsze udaje się rozwiązać tak, jak powinno się to robić. Czyli – o wymyślenie treści połączonej z obrazem, które będą podnosiły efektywność takiej formy reklamy.

Wbrew pozorom nie jest to prosta sprawa. Roll up to specyficzne medium, które wykorzystywane jest w szczególnych okolicznościach. Chodzi o to, że najczęściej towarzyszy różnego rodzaju prezentacjom – czy to wygłaszanym ze sceny czy to robionym na targach lub innych podobnych imprezach. Dlatego kreacja, to jest tekst i obraz, powinny z jednej strony przyciągać uwagę, prezentując najważniejsze cechy firmy lub oferty, a z drugiej – nie rozpraszać widowni, która powinna skupiać się na tym, co ma do powiedzenia lub pokazania prowadzący spotkanie.

Ważna jest jakość wykonania

Inna sprawa, że niezależnie od tego, jaka będzie kreacja, dobry roll up powinien także spełniać wymagania jakościowe. W końcu nie jest to zwykle coś, co używane jest w sposób jednorazowy. Przeciwnie, większość firm zamawiających ten rodzaj nośnika reklamy liczy na to, że będzie mogła go wykorzystywać przez długi czas. Stąd tak ważne jest dla nich, żeby jakość wykonania była na określonym poziomie.

Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Przede wszystkim warto się przyjrzeć temu, w jaki sposób wykonano mechanizm, dzięki któremu płachta, na której znajduje się wydruk chowa się do kasety. Chodzi o to, żeby się nie zacinał, to raz. A dwa – chodzi także o to, żeby nie powodował uszkodzeń pcv, na którym umieszczono przekaz reklamowy. Warto też sprawdzić, jakiej jakości jest sama kaseta. Także ona może ulec awarii. Dobrze więc zapobiec takiej sytuacji wybierając roll up wyższej jakości.

Gdzie i kiedy

W tym miejscu należy na moment przystanąć i zadać sobie pytanie nieco innego rodzaju. Chodzi mianowicie o to, w jaki sposób roll up jest wykorzystywany. Czy stosowany jest wszędzie i przy każdej okazji kompletnie bez zwracania uwagi na to, jak może zostać odebrany i jaka jest jego efektywność? A może po prostu stoi sobie w biurze firmy pełniąc rolę dekoracyjną?

Tak, jak wszystkie inne działania reklamowe, także kwestia tego, w jaki sposób wykorzystywany ma być roll up. Chodzi więc o nic innego, jak o efektywność wydatku poniesionego na tę formę reklamy.

Ważne, że można wymieniać

Efektywność, która może być wyższa, gdy wybrany zostanie roll up wielokrotnego użytku. O co chodzi? O taki produkt, który przy jednej kasecie pozwala na stosowanie wielu płacht z różnym przekazem. Dzięki temu roll up może być używany w różnych sytuacjach: w innej formie na targach, w innej w biurze firmy, a w jeszcze innej podczas prezentacji.

Co z tego wynika? Tyle, że każdy, kto kupuje roll up powinien rozważyć wiele opcji i wybrać tę, która jest dla niego najlepsza pod względem efektywnościowym.

o Autorze

Karol Stopka



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

1.0/5(2 votes)



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader