Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Marketing » Rekrutacja sił sprzedaży

Rekrutacja sił sprzedaży

autor: darteye | artykuł do pobrania

zamieszczono: 27.09.2013 11:27, przeczytano razy: 834, słów: 358


Rekrutacja sił sprzedaży i selekcja w wykonaniu konsultantów agencji polega na bezpośrednich poszukiwaniach, opartych z reguły na analizie bazy danych lub standardowo po prostu na ogłoszeniach internetowych i prasowych.


Rekrutacja sił sprzedaży, na czym to polega dowiecie się między innymi z tego artykułu. Przy usługach typowo merchandisingowych realizowane są przez wyspecjalizowane w tym firmy (agencje reklamowo-promocyjne szkolenia sił sprzedaży), Rekrutacja sił sprzedaży i selekcja w wykonaniu konsultantów agencji polega na bezpośrednich poszukiwaniach, opartych z reguły na analizie bazy danych lub standardowo po prostu na ogłoszeniach internetowych i prasowych. Wiele osób tego nie wie, ale korzystając z usług agencji merchandisingowych możecie liczyć na dodatkowy atut w postaci możliwości wdrożenia poszczególnego kandydata poprzez wyszkolenie go do odpowiednich stanowisk sprzedażowych - do stanowisk, które sam wybierzesz, całą resztą zajmuje się już agencja promocyjna.

Szczegóły rekrutacyjne kandydatów na stanowiska pracy

Zwykle oferta takich firm obejmuje na początek określenie celu, w jakim poszukiwani będą pracownicy, oraz rozbiciu tego celu na sprecyzowane kompetencje zawodowe. Kolejno następuje identyfikacja kandydatów oraz przedstawienie pracodawcy kandydatów spełniających wymagania rekrutacyjne w postaci pełnego raportu w sprawie posiadanych kompetencji. Na tym etapie, jest już to grupa kilku pracowników, bądź jeden z najlepszych z danej grupy , szanse na zatrudnienie są już bardzo wysokie i droga do podpisania dobrej umowy bardzo bliska.

Coaching, co to jest i jaką spełnia rolę rekrutacyjną w doborze odpowiedniego kandydata?

Nader ciekawą opcją jest to, że w sprawach sprawdzania referencji kandydatów możecie liczyć na udzielenie należytej gwarancji za kompetencje zatrudnionego pracownika w waszej firmie. Jako opcje w poszukiwaniu właściwych kandydatów wykorzystuje się tak zwany coaching, czyli wykorzystanie zasobów wiedzy i umiejętności kandydata już posiadanych i takie zmotywowanie by usprawnić jego funkcjonowanie na powierzonym stanowisku. Pozwala to w pełni wykorzystać talenty i potencjał kandydata (podnieść jego poczucie własnej wartości) na przyszłym stanowisko pracy. Obecna rzeczywistość objawia nam wielkie bogactwo osób ubiegających się o wybrane posady - z wiedzą większą lub mniejszą i właśnie w takiej sytuacji najlepiej sprawdzają się agencje merchandisingowe, które przeprowadziły setki projektów rekrutacyjnych i selekcji w całej Polsce.

o Autorze

Nina Elsenbahn - Manager ds. Projektów



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

5.0/5(1 votes)



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader