Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW » Biznes » Marketing » Katalogi jako źródło informacji

Katalogi jako źródło informacji

autor: apgreff | artykuł do pobrania

zamieszczono: 16.01.2013 15:16, przeczytano razy: 848, słów: 359


Przedsiębiorstwa aby mieć dobre szanse na zbyt swoich produktów, oraz chcąc dotrzeć do jak największej ilości klientów, musza prowadzić działalność reklamową. Ale i to nie wystarczy, gdyż istnieje potrzeba zaistnienia w katalogu firm.


 Katalog taki to wykaz rozmaitych przedsiębiorstw obecnych na rynku w danym województwie, lub w danej branży. Wobec powyższego katalogi stanowią zatem bazę danych firm z adresami, profilami działalności oraz innymi ważnymi, pożytecznymi szczegółami. Nie chcemy się chwalić, ale w ciągu ostatnich 12 lat, nasz zespół wyprodukował około 6-8 katalogów miesięcznie, zawierających rozmaite firmy zajmujące się najprzeróżniejszą działalnością: od żywności dla papug do artykułów medycznych.

Nasze rozwiązania projektowe wykorzystujemy w Katalogu aby wykorzystać markę i ofertę produktów dla maksymalnego efektu i wykonać ciężką pracę, aby klient mógł sprzedać dany produkt. Nasi klienci są w centrum naszej działalności i praca z nimi, aby osiągnąć swoje cele biznesowe jest bardzo bogata i satysfakcjonująca. Klienci katalogów takich jak katalog przedsiębiorstw wahają się od dużych korporacji do małych rodzinnych firm, ale wszystkie one mają jedną wspólną cechę, pasję do nauki, rozwoju i sukcesu.

Ta pasja towarzyszy katalogom w ich pragnieniu doskonałości we wszystkim co robimy. Nasze rozwiązania w projektowaniu Katalogu pomagają wykorzystać markę i ofertę produktów dla uzyskania maksymalnego efektu i ciężkiej pracy, aby sprzedawać swoje produkty. Dlaczego warto korzystać z usług wyspecjalizowanej firmy katalogowej? Katalogi są unikalnym medium marketingowym. Można stworzyć wielki katalog lecz może on się okazać bezużyteczny, jeśli firmy nic nie sprzedadzą.

Ale nie chodzi tylko o dużą zawartość i układ, ale także o łatwość użytkowania, a nie wprowadzanie barier w sprzedaży. Proste zmiany często mogą przynieść ze sobą wspaniałe rezultaty. Katalogi muszą zarobić na swoje utrzymanie - i ich udział w sprzedaży uzasadnia ich istnienie. Ważne jest również aby pamiętać, że katalogi są zarówno narzędziem sprzedaży i marketingu. Kiedy Katalog ląduje Twoim biurku u to wiesz już z usług jakiej firmy skorzystać. Katalogi istnieją coraz częściej w postaci elektronicznej i ma to duże znaczenie informacyjne - bo przecież łatwo taki katalog znaleźć choćby w drodze szukania informacji za pomocą wyszukiwarki.

o Autorze

Bartosz Górecki



powiadom znajomych o tym artykule:

oceń Artykuł:

Nikt jeszcze nie zagłosował na ten artykuł, bądź pierwszy/pierwsza!



komentarze wspierane przez Disqus

Powered by ArticleMS from ArticleTrader