Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Marketing




Zalety outsourcingu

Prowadzenie biznesu to duże wyzwanie. Decydując się na samodzielną działalność musimy wykazać się zmysłem organizacyjnym, ale też zdolnościami logistycznymi. Na szczęście nie musimy już wszystkim zajmować się sami!


Promocja w sieci - przyszłość marketingu

Marketing internetowy to stosunkowo młoda gałąź marketingu w ogóle, bo przez i internet jest najmłodszym spośród mediów. Z tego powodu, wiele mniejszych firm nie wie jak działa marketing w sieci lub ignoruje siłę jego oddziaływania.


O wyższości pozycjonowania nad...

Każda firma zabiega o zwiększenie atrakcyjności swojej marki a tym samym swoich produktów lub usług. Niestety, nie każda firma wie, jak zrobić to efektywnie i jednocześnie niedrogo. A przecież nie trzeba wydawać fortuny na to, żeby zaistnieć w internecie.


Dlaczego duże brandy również potrzebują pozycjonowania?

Pozycjonowanie jest niezbędne, aby być widocznym w internecie, to jasne. Jest to jednocześnie relatywnie tania metoda promocji, w porównaniu do reklam w telewizji. Mimo to, często duże marki wydają setki tysięcy złotych miesięcznie, by ich reklama emitowana była w korzystnym czasie antenowym, a w internecie zupełnie ich nie widać.



Nowy Fanpage - nowe możliwości

Facebook największy portal społecznościowy przeszedł w ostatnim czasie szereg zmian. Dotknęły one nie tylko prywatnych użytkowników, lecz także firmy które wykorzystują go jako miejsce skutecznej promocji marki w internecie.


Timeline zbliży nas do marki

Timeline – oś czasu – funkcjonuje na profilach facebookowyh już od kilku miesięcy, od niedawna objęła swoim zasięgiem także strony firmowe, tzw. fan page, zmieniając znacznie w wielu aspektach komunikację pomiędzy marką a fanem.


Jak się mają najlepsi

Obecnie w Polsce konto na Facebooku posiada już ponad 8 milionów internautów. Większość z nich skupiona jest wokół przeróżnych fan page'y – produktów, usług, filmów, autorów, marek, firm itd. Walka o fana w sferze social media trwa. Kto wygrywa?


Mobilne social media

Media społecznościowe rozgościły się na dobre w mobilnym świecie i wraz z nieuniknionym rozwojem technologii i wzrostem popularności smartfonów ich pozycja pnie się w górę. Do tego stopnia, że przeglądanie Facebooka, Pinteresta czy innej „społecznościówki” przez telefon stało się normą.


Nie kupuj Facebooka w worku

Przedstawiciele handlowi często kuszą małe firmy, oferując im kompleksową kampanię społecznościową za grosze. Aby nie dać się oszukać i nie utopić pieniędzy w czymś, co przyniesie firmie więcej szkody niż pożytku warto zrozumieć, że w tej branży bardzo niskie ceny prawie zawsze pociągają za sobą kiepską jakość usług.


Video blog - czemu nie?

Polska blogosfera nieustannie rozszerza swój zakres i coraz bardziej liczy się na rynku mediów, a także marketingu. Co prawda jeszcze daleko nam do zachodnich społeczności, niemniej jednak mamy się czym pochwalić. Także w przypadku coraz to popularniejszych blogów wideo.


Kto lubi kubki reklamowe?

Kubki reklamowe – oczywista oczywistość, czy jest cos bardziej oczywistego? Chyba tylko smycze reklamowe. Mimo, że taka ceramika reklamowa nie grzeszy nadmiarem oryginalności, to kubki reklamowe są bardzo mile widzianym prezentem dla klientów. Zwłaszcza gdy mają za towarzystwo słodycze reklamowe.


Co nowego na Facebooku?

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Facebook wprowadził wiele znaczących zmian, które zaskoczyły jego użytkowników i podzieliły ich na entuzjastów oraz przeciwników nowych funkcji. Co tym razem zaserwował nam najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie?




Powered by ArticleMS from ArticleTrader