Albercik.pl - darmowe artykuły na Twoją stronę

Witaj Guest

Szukaj Artykułu:


Marketing



Projektowanie stron www – sztuka czy rzemiosło?

Świat i technika idą do przodu. Tak też jest ze stronami internetowymi. Te, które jeszcze kilka lat temu budziły zachwyt, współcześnie nie wywierają na nikim wrażenia. Jak powinny wyglądać współczesne strony internetowe?


Transmisje on-line to nie tylko mecze...

Wiele osób po usłyszeniu słów „transmisja on-line”, „transmisja wideo na żywo w Internecie” skojarzy je od razu ze sportem.  W naszym kraju do tej pory rzeczywiście tak było, jednak już niedługo... Coraz bardziej popularne staje się pewne zjawisko...



Dodajemy ogłoszenia do darmowych portali ogłoszeniowych

Autor artykułu mierzy się z arcyważnym zagadnieniem zamieszczania darmowych ogłoszeń w portalach ogłoszeniowych. Poruszana tematyka kryje w sobie wiele niuansów i niespodzianek, których znajomość pozwala na wytyczenie sobie nowych dróg i doborze odpowiedniej strategi postępowania.


Jak założyć bloga w sklepie internetowym?

Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie promować swój sklep internetowy za pomocą firmowego bloga? A może zastanawiasz się w jaki sposób dotrzeć do nowych Klientów wykorzystując historię swojej firmy i zakładania biznesu? To wszystko możesz osiągnąć za pomocą bloga firmowego!


Jak zwiększyć atrakcyjność imprezy firmowej

Organizacja imprezy firmowej, praktycznie niezależnie od celu jaki się przed nią stawia, wymaga najczęściej nietuzinkowego pomysłu, który zaskoczy uczestników i spowoduje, że firma kojarzyć się będzie z czymś pozytywnym a jednocześnie nieszablonowym.


Rekrutacja sił sprzedaży

Rekrutacja sił sprzedaży i selekcja w wykonaniu konsultantów agencji polega na bezpośrednich poszukiwaniach, opartych z reguły na analizie bazy danych lub standardowo po prostu na ogłoszeniach internetowych i prasowych.



Każdy z nas uprawia marketing szeptany

Współczesny rozwój komunikacji międzyludzkiej i usprawniony przepływ informacji – związany z informatyzacją społeczeństwa – przyczyniły się do rozwoju szeroko rozumianej perswazji, w tym – marketingu szeptanego, który uprawia każdy z nas – zwykle nieświadomie.


Marketing szeptany – co to takiego?

Reklama obejmuje dziś bardzo szeroki zakres działań. Z szyldów, plakatów i bannerów wystawianych w centralnych punktach miast, rozprzestrzeniła się na wysokobudżetowe reklamy telewizyjne, które kosztują czasami więcej niż niejeden pełnometrażowy film.


Komu zlecić marketing szeptany

Formy reklamy omijające masowe media stają się wśród reklamodawców coraz popularniejsze. Nic dziwnego. Przekazy reklamowe w prasie, telewizji i radiu po prostu przestały spełniać swoją rolę.


Katalogi jako źródło informacji

Przedsiębiorstwa aby mieć dobre szanse na zbyt swoich produktów, oraz chcąc dotrzeć do jak największej ilości klientów, musza prowadzić działalność reklamową. Ale i to nie wystarczy, gdyż istnieje potrzeba zaistnienia w katalogu firm.


Blogi firmowe doskonałą formą promocji

W obecnych czasach, kiedy na rynku w prawie każdej branży panuje ogromna konkurencja trzeba mieć sporą wiedzę o tym jak nawiązać relację między firmą, a klientem.


Roll up – dobry, a nawet lepszy

Jaki powinien być dobry roll up? Przed podjęciem decyzji dobrze jest poznać odpowiedź. Dobry roll up nie jest zły. A lepszy, jest nawet lepszy. Co z tego wynika? Wbrew pozorom, całkiem sporo. Trzeba tylko wiedzieć, na co zwrócić uwagę przy wyborze tej formy reklamy.




Powered by ArticleMS from ArticleTrader